Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

 

Zwrotu można dokonać w ciągu 14 dni. Chcąc zwrócić zamówione produkty, należy poinformować nas o tym przesyłając wypełniony formularz zwrotu.

Zwrot opłaty za przesyłkę dotyczy sytuacji, gdy zwracane jest zamówienie w całości. Koszt zwrotu zamówienia do sklepu ponosi kupujący.

Możliwość zwrotu nie dotyczy produktów  personalizowanych oraz wykonanych na specjalne zamówienie.

Odsyłany produkt należy odpowiednio zabezpieczyć. Mile widziany będzie oryginalne karton, folia bąbelkowa.

Wypełniony formularz prosimy odesłać wraz z oryginałem paragonu fiskalnego i zwracanym zamówieniem na adres:

KrasnaFamilia Dominik Leś

Krasne 703/6

36-007 Krasne

lub krasnafamilia@gmail.com

 

REKLAMACJE

 

Jeżeli zakupiony towar nie spełnia Twoich oczekiwań, bez problemu możesz go zareklamować.
W tym celu skontaktuj się z nami pod adresem krasnafamilia@gmail.com

Wydrukuj i wypełnij nasz formularz reklamacji

Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni.

Poinformujemy Cię e-mailem lub telefonicznie o sposobie jej rozwiązania.

W przypadku uznania reklamacji usuniemy wadę lub wymienimy wadliwy produkt na wolny od wad.

Formularz Reklamacji Towarów
  •